.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه دهستان قازنقایه استان گلستان روایت می کند؛
کرامت امام رضا (ع) به روحانی اهل سنت ترکمن
ناصر محمد آخوند قزل از استان گلستان که مدیر و مسئول حوزه علمیه و امام جمعه دهستان قازنقایه و مدرس اصول، فقه و تفسیر و حدیث است، از کرامت و شفایی که امام هشتم (ع) در حق وی روا داشته، می گوید.

شمال نیوز: ناصر محمد آخوند قزل از استان گلستان که مدیر و مسئول حوزه علمیه و امام جمعه دهستان قازنقایه و مدرس اصول، فقه و .تفسیر و حدیث است، از کرامت و شفایی که امام هشتم (ع) در حق وی روا داشته، می گوید. 


کرامت امام رضا (ع) به روحانی اهل سنت ترکمن

وی که علاوه بر تدریس در حوزه علمیه در خارج از حوزه علمیه نیز شب‌های یکشنبه تفسیر مقارن قرآن دارد و در خدمت مردم منطقه است، می نویسد: 15 سال پیش عارضه چشمی پیدا کردم و چشمانم به شدت التهاب پیدا کرده بود. دیدم بسیار کم شده بود و هنگام درس دادن و سایر امور با مشکل مواجه می‌شدم. به مشهد برای مداوا پیش یک دکتر فوق تخصص رفتم اما ایشان گفتند علت عارضه نامشخص است و امکان تشدید آن هم خیلی زیاد است. سپس به من دارویی دادند و گفتند مصرف کن، شاید التهاب از بین برود و شاید هم نرود! در این هنگام وحشت و ناراحتی فراوانی مرا گرفت زیرا احساس نابینا شدن برایم بسیار گران و غیرقابل تحمل بود، نابینایی واقعا عارضه دردناکی است.


با همین ناراحتی و دلهره و عجز به زیارت امام رضا(ع) رفتم و گفتم: یا امام رضا(ع) همه درها به روی من بسته شده است و من از شما می‌خواهم مرا شفا بدهید چراکه دکترها می گویند کور خواهم شد! با گریه و زاری حاجت خودم را از امام خواستم... قبل از زیارت انقدر چشمانم ضعیف شده بود که حتی افرادی که با من دست می دادند را به خوبی تشخیص نمی دادم اما پس از زیارت، هنگامی که داشتم برمی گشتم، وضعیت چشمانم رفته رفته بهتر می شد تا جایی که وقتی به بجنورد رسیده بودم میتوانستم شماره ماشین ها را بخوانم و به این ترتیب بدون مراجعه به پزشک و مصرف دارو الحمدلله بهبود کامل یافتم.


کرامت امام رضا (ع) به روحانی اهل سنت ترکمن
ما اهل سنت در هنگام زیارت و طلب حاجت از امام، ایشان را وسیله ارتباط با خداوند قرار می دهیم و می گوییم یا امام رضا(ع) تو محبوب ترین شخص نزد خداوند و رسول الله(ص) هستی و مقرب درگاه خداوند هستی. از شما می خواهیم که حاجت مارا از خداوند بخواهی تا خداوند بواسطه شما به ما عنایتی کند.بولتن


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 آذر 1394
ما هم همینطوری دعا می کنیم .
امام را واسطه فیض الهی می دانیم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.